8.00 – 8.25 – Schodzenie się dzieci; stworzenie warunków do zabaw według zainteresowań dzieci; gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze; praca indywidualna i zespołowa usprawniająca braki; bajkoterapia – rozwiązywanie problemów dzieci poprzez kontakt z utworami o charakterze terapeutycznym; czynności higieniczne przed śniadaniem.
8.25 – 8.30 – Przygotowanie do śniadania
8.30 – 9.00 – Śniadanie
9.00 – 10.00 – Zajęcia dydaktyczne przewidziane planem, będące realizacją treści z programu wychowania przedszkolnego; zabawy ruchowe; ćwiczenia poranne.
10.00 – 10.30 – Zabawy dowolne w sali według pomysłów dzieci.
10.30 – 11.20 – Przygotowanie do wyjścia do ogrodu; czynności samoobsługowe; zabawy w ogrodzie; spacery; wycieczki; zabawy i gry ruchowe lub ćwiczenia gimnastyczne w sali lub w ogrodzie.
11.20 – 11.30 – Czynności samoobsługowe w szatni i higieniczne przed obiadem.
11.30 – 12.00 – Obiad
12.00 – 12.30 – Odpoczynek; słuchanie bajek, opowiadań, literatury dziecięcej; czytanie przez zaproszonych gości.
12.30 – 13.20 – Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy ze śpiewem; zabawy ruchowe i kołowe; dowolna działalność plastyczna; zabawy w wybranych kącikach zainteresowań; praca i indywidualna z dzieckiem zdolnym; praca zespołowa w zależności od potrzeb dzieci; prace porządkowe w sali.
13.20 – 13.30 – Rozchodzenie się dzieci.