8.00 – 8.25 – Schodzenie się dzieci; stworzenie warunków do zabaw według zainteresowań dzieci; gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze; praca indywidualna i zespołowa usprawniająca braki według potrzeb i możliwości dzieci; bajkoterapia – rozwiązywanie problemów dzieci poprzez kontakt z utworami o charakterze terapeutycznym.
8.25 – 8.30 – Czynności higieniczne przed śniadaniem, przygotowanie do śniadania.
8.30 – 9.00 – Śniadanie
9.00 – 10.00 – Zajęcia dydaktyczne przewidziane planem, będące realizacją treści z programu wychowania przedszkolnego; zabawy ruchowe; ćwiczenia poranne.
10.00 – 10.30 – Zabawy dowolne w sali według pomysłów dzieci.
10.30 – 11.20 – Przygotowanie do wyjścia do ogrodu; czynności samoobsługowe; zabawy w ogrodzie; spacery; wycieczki; zabawy i gry ruchowe lub ćwiczenia gimnastyczne w sali lub w ogrodzie.
11.20 – 11.30 – Czynności samoobsługowe w szatni i higieniczne w łazience przed obiadem.
11.30 – 12.00 – Obiad
12.00 – 12.30 – Odpoczynek; słuchanie muzyki relaksacyjnej; słuchanie bajek, opowiadań, wybranej literatury dziecięcej; słuchowisk.
12.30 – 13.20 – Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, zabawy ze śpiewem; zabawy ruchowe i kołowe; dowolna działalność plastyczna; zabawy według zainteresowań dzieci; praca i indywidualna i zespołowa w zależności od potrzeb dzieci; prace porządkowe w sali i w półeczkach indywidualnych dzieci; rozchodzenie się dzieci.